De recruiters van De Brauw Blackstone Westbroek hebben hun prijzenkast flink aangevuld tijdens de uitreiking van de NJC Awards. Vier van de zes prijzen in deze nieuwe competitie voor de beste werving en employer branding in de advocatuur gingen mee naar kantoor.

Voorafgaand aan het event tijdens de Nationale carrièrebeurs hadden studenten al op de Brauw gestemd als favoriete kantoor. Tijdens het event zelf werd ook nog gestemd op de door een vakjury genomineerde kantoren. De Brauw won in de categorieën Masterclass / businesscourse, beste recruitmentsite en opleidingsprogramma voor advocaat-stagiairs. Pels Rijcken kreeg de hoofdprijs voor de beste employer branding campagne en Stibbe kreeg met haar Stibbe Garden een prijs voor beste inhouse activiteit.

De jury was vooral enthousiast over de manier waarop De Brauw de deelnemende studenten zelf betrekt bij het invullen van haar opleidingsprogramma, recruitmentsite en businesscourse. Managing partner Martijn Snoep trots: ‘Wij hebben al meer dan tien jaar het opleidingsprogramma De Brauwerij, daarin richten we ons op wat studenten willen. Het is mooi dat dat beloond wordt.’

Snoep is niet bang voor een lange rij sollicitanten. ‘Dit leidt een goede groep gegadigden. Overigens nemen we ongeacht de conjunctuur elk jaar veertig nieuwe mensen aan. Als dat er veel meer worden, kunnen we ze niet goed opleiden.’

Erik Jan Bolsius

Advertentie