Alles draait om het centraal stellen van wat de klant wil. De rol van machines daarbij gaat toenemen. De nieuwe differentiator voor de juridische sector is het besparen van tijd voor de cliënt. Oké, maar hoe dan?

Wij, Clip Consultants, gaven het antwoord in onze sponsorsessie. We hadden een gastspreker in de arm genomen van Blue Dragon, specialist in Online Marketing. Wát kan zo’n partij betekenen?

Data als drijvende kracht
Het optimaliseren van online ervaringen is een continu proces. Een cyclus van meten, analyseren, rapporteren, bijsturen en optimaliseren. Haal het maximale uit uw data door toepassing van de nieuwste technologieën voor data-analyse en verkrijg diepgaande inzichten in het online gedrag van (potentiële) cliënten.

Personalisatie in de juridische markt
Wát zijn de behoeften van uw cliënten? Door middel van Big Data krijgt u waardevolle informatie over hen en kunt u hun gedrag voorspellen op basis van eerdere handelingen. Door middel van Programmatic Advertising bent u in staat om op microniveau gepersonaliseerde boodschappen te versturen naar verschillende doelgroepen. Zo kunt u de relevantie van de advertentie enorm vergroten doordat de juiste boodschap, op het juiste moment wordt getoond aan de juiste doelgroep op de juiste plaats. Leuk detail: dit leidt tot 80% minder waste van het marketingbudget!

Customer Journey
Op welke manier maken cliënten voor het eerst kennis met uw diensten? Wat maakt dat dit contact uitmondt in een ambassadeurschap of blijft bij een eenmalige dienst? Waar liggen de behoeften van de cliënt tijdens elke fase van de reis die hij doorloopt? Ontdek hoe elk contactmoment binnen de customer journey tot een optimale beleving kan leiden. Creëer gepersonaliseerde ervaringen, die de doelgroep bindt en activeert.

Wie kunt u bellen om van gedachten hierover te wisselen? Pepijn Keukelaar en Harmen Hopvan Blue Dragon 073 – 720 07 10

Clip-Consultants500x500

Clip Consultants

Architect en leverancier van CClaw; een compleet softwarepakket voor de advocatuur.