• Nieuws
    • Achtergrond
    • Columns
    • Interview
    • Opinie
    • Tuchtrecht
  • Rubrieken
    • Praktijk
    • Impact
    • In Beeld
    • Inkijk
    • Lawyers 4 Lawyers
    • Even opfrissen
    • Het Verschil
    • De Dealmaker
  • Carrière
    • Vacatures
    • Personen & Kantoren
    • Jubileum
  • Kronieken
  • Magazines
  • Dossiers
    • Coronacrisis
    • Derk Wiersum
    • Gefinancierde rechtsbijstand
    • Miljoenenfraude Pels Rijcken
    • Toezicht advocatuur: kroniek van het voortschrijdend inzicht
  • Advertorials
  • Log in

Volg ons

Transfer

DeHaan

juli 1, 2020

DeHaan Advocaten en Notarissen in Noord-Nederland wil zichzelf opnieuw positioneren. Het kantoor heeft strategie en organisatiestructuur aangepast en een nieuwe huisstijl ontwikkeld.

In de strategie staan customer intimacy en een sectorale aanpak centraal, onder het motto ‘Aandacht verbindt’.

Volgens directeur Serge Evers maakt aandacht het verschil:’Excellente juridische dienstverlening is een voorwaarde voor een advocaten- en notariskantoor, maar biedt nauwelijks onderscheidend vermogen. Het verschil zit naar onze opvatting niet in het ‘wat’ maar in het ‘hoe’. DeHaan gaat voor cliënten door het vuur. Dat zit in ons DNA. Deze waarde willen we behouden en verder uitbouwen.’

DeHaan
  • Redactie
  • Adverteren
  • Uitgeverij
  • Contact
  • Toegankelijkheid